squat

Regizorul-Pictorul-Muzicianul-Poetul

Posted in La o discutie by yanta on June 7, 2009

Regiorul este un om care nu a reusit inca sa dovedeasca contrariul.

Pictorul modeleaza linile imbina culorile contruind lumina bucuriei sau relieful lacrimi.

Muzicianul aduna sunetele unviversului si le compune intr-o mana aromonie in care un “sol un “re” ,imperecheate pot fi mai vesele decat rasul unui copil.

Poetul asculta rezonanta cuvintelor acordandu-le noi sensuri,pana acum de nimeni stiute…culoarea sunetul cuvantului devin matricea densa care ajuta la gandurile si sentimentele artistului.

Tagged with: , , ,

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. 21junk said, on June 11, 2009 at 11:16 pm

    Ma, e interesant, dar greselile gramaticale si de scriere din toate posturile, te fac sa renunti la citire si sa iti dea un sentiment unic de la inceput pana la sfarsit: de “naspa”. Sper ca nu o sa fie cu suparare sau ceva de genul…

  2. Piticu said, on June 19, 2009 at 8:33 pm

    Salutare.
    Am si eu un blog http://culmi.blogspot.com
    Daca ai vrea sa facem un schimb de link sau banner poti gasi informatiile mele aici http://culmi.blogspot.com/2009/05/ajuta-ne-sa-ne-promovam.html
    iar daca esti de acord sa facem schimb trece-ma tu si lasa-mi mesaj pe blog cum vrei sa fi trecut sau codul bannerul tau
    Astept un raspuns.
    O zi buna

  3. yanta said, on October 12, 2009 at 11:02 pm

    salut,eu acum am vazut commentul de la tine,se pare ca lai scris demult,nu stiu de ce nu l-am observat.nah pai eu nu am mai scris demult pe blog da o sa incep sa scriu,asadar ti-am trecut linkul si ramane sa vorbim de banner.
    o zi faina si tie


Leave a Reply

